Placki kokosowo-lniane (keto)

 

SKŁADNIKI (ok 6 sz.)

 

3 jaja
6 czubatych łyżeczek mąki kokosowej
3 czubate łyżki mielonego siemienia lnianego
3 łyżeczki oliwy z oliwek
szczypta mielonego kminku
szczypta słodkiej papryki
szczypta kurkumy
szczypta sody oszyszczonej
dwie szczypty soli kłodawskiej
tłuszcz do smażenia

 

  

PRZYGOTOWANIE

  • Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj, żeby nie było żadnych grudek.
  • Nakładaj ciasto łyżką na rozgrzany tłuszcz i smaż z obu stron do zarumienienia.
  • Podawaj z ulubionymi dodatkami.
  • Najlepiej sprawdzają się jako chlebki np ze smalcem i ogórkiem, albo maczane w sosie czosnkowym, możesz nawet włożyć między nie usmażone mięso na burgera i kawałek sera.

 

Placki kokosowo-lniane (keto)Placki kokosowo-lniane (keto)

 

 

 

Dodaj komentarz
  • Kasia
    2019-03-02 10:04

    Czym można zastąpić jajka? :)

  • Monika, Paleostrefa
    2019-03-08 19:38

    Kasia, siemieniem lnianym, ale ja nie probowalam w tym przepisie. Eksperymentuj, zachecam bo wtedy potrafią wyjsc niespodziewanie fajne rzeczy :)

Subskrypcja

Bądź na bieżąco i otrzymuj na skrzynkę niepublikowane na blogu cenne porady!