6 sposobów na fast food bez glutenu i laktozy

 

Dziś chciałabym Wam przedstawić nasze ulubione fast food'y, które zwykle robimy w weekendy, ponieważ wtedy mamy więcej czasu na przygotowanie i konsumowanie jedzenia. 

 

Te fast food'y nie są tak szybkie w przygotowaniu jak te tradycyjne. Przypominają je tylko z wyglądu i nazwy. Do ich wykonania potrzebne jest więcej miłości i dbałości, bo nie sięga się po gotową bułę czy tortillę napakowaną konserwantami, tylko wszystko trzeba przygotować samemu. Wszystko co dobre potrzebuje czasu. 

 

Nie oznacza to, że trzeba będzie spędzać wiele godzin w kuchni. O nie! Zresztą sami sprawdzcie.

 

6 sposobów na fast food bez glutenu i laktozy

 

1. Pizza

 

Mam dwa sprawdzone patenty na spód na pizzę. Jeden na mące z tapioki i kokosowej, a podstawą drugiego jest dynia hokkaido lub batat.


Połóżcie ulubione dodatki i gotowe! Na pizzę można położyć dosłowie wszystko, od prostego sosu pomidorowego po banany, orzechy i miód.

 

2. Kebab


Aromatyczny smak i zapach kuminu od razu przeniesie Was do Maroko. Zróbcie do kebaba podpłomyk, albo zjedzcie go zawiniętego w liście sałaty z dodatkiem awokado i świeżego ogórka. Pycha!

 

6 sposobów na fast food bez glutenu i laktozy

 

3. Frytki


Frytki nie muszą być zawsze z ziemniaków. Równie pyszne są z dyni piżmowej, a jeszcze lepsze z hokkaido. Spróbujcie też frytek z selera i pietruszki.

 

4. Burger


Ta bułka do burgera to według Was hit mojego bloga. Wypróbujcie ją z pysznym burgerem jagnięcym.

 

6 sposobów na fast food bez glutenu i laktozy

 

5. Tortilla

Dobrze smakuje z grillowanym kurczakiem, ale to też świetny sposób na wykorzystanie resztek obiadowych.
Zapakujcie w te naleśniki co Wam zostało z wczorajszego obiadu.

 

6. Hot-dog


Po co nam bułka do hot doga skoro są cukinie :) Prezentuje się zabójczo!

 

Smacznego!

 

Dodaj komentarz
Subskrypcja

Bądź na bieżąco i otrzymuj na skrzynkę niepublikowane na blogu cenne porady!